Välkommen till Svenska Exlibrisföreningens hemsida

Här hittar du information om Svenska Exlibrisföreningen. Du kan bland annat läsa om våra aktiviteter och möten och om de publikationer vi ger ut.

Medlemskap erhålles genom insättande av 225 kr (medlemmar utomlands € 35) på föreningens plusgiro 33 45 82-4. Glöm inte ange namn och adress. När din betalning är registrerad kommer du som bekräftelse att få ett välkomstbrev.

Vid frågor rörande föreningen, medlemskap etc, kontakta:
Ordförande och cirkulärredaktör: Olof Reichenberg. Tel. 08-568 910 10.  E-post: olle.reichenberg@danderyd.se
Sekreterare: Micael Stehr. Tel. 08-790 90 46.  E-post: stehr@kth.se

Aktuellt:

INBJUDAN TILL ÅRSMÖTE                                                                                            tisdag den 11 april kl. 18.30

Östermalms föreningsråd, Valhallavägen 148 i Stockholm.                                                                   Carl Michael Raab, bitr. statsheraldiker och H. Dahlström talar om “Heradiska exlibris ur Gunnar Scheffers samling”.                                                                                                                                         Anmälan om deltagande i supén senast fredag den 7 april till sekreteraren Micael Stehr via e-post stehr@kth.se eller telefon 08-790 90 46.

*********

FACEBOOK!                                                                                                                     Välkommen att gå med i Svenska Exlibrisföreningens grupp på Facebook!                             Sök på www.facebook.com efter Svenska Exlibrisföreningen och gå med i den grupp som finns i det namnet. Där finns ett pågående utbyte mellan såväl föreningsmedlemmar som andra intresserade.

Länk till gruppen ”Svenska Exlibrisföreningen” på facebook: https://www.facebook.com/groups/138508029627929/?fref=ts

This entry was posted in Nyheter. Bookmark the permalink.

Comments are closed.